pátek 23. října 2015

Miminkovské minicupcaky + mám ty nejlepší zákazníky!!

Konečně!! Další popečeníčko a další příspěvek!! Ani nevíte, jak moc jsem nadšená. Už jsem to prostě potřebovala. Jasně, někde v hloubi mozkových závitů cítím jakýsi tlak svých perfekcionistických a značně "šprťáckých" buněk, které se mě snaží zdeptat a namluvit mi, že ty hodiny, které jsem nad těmito drobnými cupcaky strávila, a že jich nebylo málo, jsem mohla věnovat třeba obecné chemii, ale je mi to jedno. Alespoň zatím. Vím, že zítra toho budu litovat, obzvlášť, když mám před sebou ještě pečení dortu, ale co už. :D

Teď už konečně k samotným minicupcakům. Tyhle byly úplně super boží. Jediné omezení bylo, že mají být ku příležitosti křtin malé Alžbětky. Vše ostatní bylo na mně. No, a už jste možná postřehlli, že dětské dorty a sladkosti já dělám fakt mooc ráda. A obzvlášť ty pro úplně nejmenší děti. Ty totiž ještě nemají vyhraněný vkus, a tak by dorty pro ně měly být prostě jenom "ňuňaté". Jistě chápete, co mám a mysli. A jestli ne, tak mě to moc mrzí, ale chápu, že mé vyjadřování občas dosti hraničí s pofidérností. Ale zpět k věci. Protože jsem nebyla omezená motivy, vyloženě jsem si s cupcaky vyhrála. Tvořila jsem na ně všechno, co mě napadlo. Lahvičky, chrastítka, knoflíčky, květinky a mnoho mnoho dalšího.
Byla to celkem titěrná práce, to ano. Přece jen to byly minicupcaky. Pro představu, v průměru měly 5 cm, takže dekorace na nich měly maximálně 2 centimetry, u čehož jsem se občas i já sama proklínala, co jsem si to zase vymyslela. Finální počet byl 48 a jejich výroba mi zabrala nějakých 8 hodin. A myslím, že to stálo za to. 
Speciální detail na kostku s "Áčkama"


A nakonec se Vám ještě musím pochlubit s něčím, co jsem dostala od mých milých zákazníků, pro něž jsem tyhle malinkaté dortíky tvořila. Maminka Alžbětky totiž tvoří motýlky, brože a další úžasné výrobky z látky a já jsem jednu takovou brož v podobě mašle dostala. A z látky se vzorem dortíků, muffinů a dalších mňamek. Jejich obchůdek U štěstí dam určitě stojí za navštívení, ať už na internetu nebo na akcích, kde se se svým stánkem vyskytnou. Takže pokud máte rádi originály a krásné doplňky, podívejte se sem. Ale to není vše. Jako sladkou tečku, jsem dostala vzorek domácích indiánků. A byli delikátní. Já osobně jsem si na ně nikdy netroufla, ale po tomhle chuťovém zážitku to někdy (a doufám, že brzy) zkusím. :)



A nakonec všechny pěkně pospolu

Všechny dorty naleznete zde :)

2 komentáře :