neděle 25. října 2015

Skoro klasika s Oreo sušenkami

Ten název je poněkud zvláštní, uznávám, ale opravdu jsem netušila, jak jinak tenhle výtvor nazvat. Tenhle dort měl být s notičkami, číslicí 17, růžemi a především s Oreo sušenkami. Tohle všechno mu dalo cejch neobvyklosti. Alespoň pro mě. A proč tedy skoro klasika? Když se řekne klasický "old-school" dort, já (a jistě nejsem jediná) si představím dort politý čokoládou, po obvodu posypaný mletými ořechy a ozdobený krémem. A tenhle dort tak na první pohled vypadá.

Na druhý už ale ne. Je to taková trošku modernější verze. Krém je vanilkový s kousky Oreo sušenek a po obvodu nejsou ořechy, ale lem z rozpůlených sušenek. Vrchní část je politá čokoládou a na ní jsem pomocí bílé čokolády nakreslila pár not. Doplnila třemi růžemi a bylo hotovo. 


Musím říct, že největší problém se naskytl při půlení sušenek. Zkoušela jsem to mnoha způsoby, ale ani jeden se mi neosvědčil, takže taková půlka z celého množství se mi samozřejmě rozpadla. To bylo malinko stresující, ale už se mi přihodily i horší věci, které mi pečení zrovna neulehčily, takže v závěru to nebylo nic katastrofického. Jen jsem musela v devět večer jet pro další balení Oreo sušenek...



Všechny dorty naleznete zde :)

Žádné komentáře :

Okomentovat