pondělí 21. prosince 2015

Vánoce!! Úžasné pusinky

Konečně, jsem se zase dostala k něčemu zajímavému, co by mohlo obohatit tento blog. Jak jsem totiž již mnohokrát psala, před Vánoci se do kuchyně zas tak moc nedostanu. Dokonce jsem si i říkala, že bych Vám postupně fotila všechno cukroví, které napečeme, ale ihned mě tato myšlenka opustila, neboť těch druhů, řekněme, není málo. Ale o cukroví se ještě jistě rozepíšu v samostatném článku. 


V tomto článku se Vám chci pochlubit se svými letošními pusinkami, a také Vám na ně poskytnout návod, protože sama vím, že ne každému jsou pusinky souzeny. I my jsme s nimi mívali dost velké problémy. Ale letos jsem na sebe byla opravdu hodně hrdá. Oooo, jak sobecké. Nastudovala jsem mnoho videí a návodů a vyplatilo se. Nakonec jsem dodala trošku vánočních barviček a řeknu Vám, že mé nadšení nebralo konce.



Další důvod, proč věnuji pusinkám takovou důležitost je fakt, že každý rok nám po upečení cukroví zbudou bílky. Nevím, jestli to tak mají všichni, ale my teda opravdu pokaždé. A jistě uznáte, že pusinky jsou moc dobré využití právě zbylých bílků. :)

Úžasné sněhové pusinky

nachystejte si:

4 bílky
250 g krupicového cukru
špetku soli
1/2 lžičky vanilkového extraktu (není nutný)
gelové potravinářské barvivo dle výběru (není nutno)

1. Do velké, odmaštěné šlehací mísy vložíme bílky. Šleháme na střední stupeň do pevného sněhu. Pak po lžících přidáváme cukr a šleháme do hladké a lesklé hmoty. Pokud si trošku vezmeme mezi prsty, nesmíme cítit krystalky cukru.

2. Rozhodnete-li se pro barevné pusinky, vezměte si zdobící sáček a dlouhým štětcem v něm tvořte svislé čáry.

3. Připravený sáček naplňte sněhovou hmotou a na plech vyložený pečícím papírem tvořte jednotlivé pusinky. Můžete použít i zdobící špičku, ale já jsem ji tentokrát vynechala a s výsledkem jsem nemohla být spokojenější.

4. Sušte v troubě předehřáté na 100°C, 30 - 35 minut. Pusinky jsou hotové, když je lehce sejmete z pečícího papíru, aniž by se na něj lepily.


Všechny recepty najdete zde :)

Žádné komentáře :

Okomentovat