pondělí 4. ledna 2016

2015 - ohlédnutí, nostalgie, vzpomínky

Venku "sněhová kalamita" (jaký div na začátku ledna), dýchání nám znepříjemňuje extrémní koncentrace smogu a hlavně, což asi trápí valnou většinu lidí, přišel první pracovní den po dlouhém a jistě velmi příjemném volnu. A protože je těch negativ asi trochu moc na to, že máme teprve čtvrtý den nového roku plného další neočekávaných výzev a událostí, napadlo mě zpříjemnit si ho ohlédnutím za rokem již minulým. Samozřejmě netvrdím, že byl jen pozitivní a hodný vzpomínání, ale to je jiná kapitola. Tady a teď bych se chtěla zabývat pouze věcmi pozitivními, protože s těmi negativními už asi stejně nic neudělám a nechce se mi jimi kazit den. Tak tedy, pojďme na to.

(Teď mě taky napadlo, že to byl vlastně můj první plnohodnotný rok blogování. No báječně!! To by se dalo považovat za první úspěch.) 


V roce 2015 jsem publikovala 82 příspěvků, což je docela vysoké číslo, a pokud jste okem zavadili alespoň o část z nich, věřte, že jsem Vám nesmírně vděčná, protože i díky tomu se M&MDM dočkalo více než 7000 shlédnutí (a to je prostě aaaaaaaa boží!!). Byl to rok plný dortů a sladkostí, které doufám netěšily jen mě, ale také mé ochutnávače jak ve škole tak doma. 

                                                                                        zdroj: topperoo.com

Obrovský úspěch zaznamenal můj "sobecký" dort, který jsem si vytvořila na své narozeniny a poprvé to byl dort úplně a jen podle mě. Moc mě to bavilo a teď už mám v hlavě další nápady, které chci praktikovat na svůj narozeninový dort. A bude to už brzy!! Na začátku roku jsem taky objevila Cupcake Jemmu. Úžasnou a jedinečnou cukrářku z Británie, jejíž kuchařka úplně změnila můj pohled na pečení. Ano, zní to hodně absurdně, já vím, ale je to pravda. Nejenže jsem v sobě konečně našla velké, obrovské až neskutečné nadšení pro cupcaky, ale taky jsem díky ní a jejímu kanálu na YouTube narazila na další skvělé inspirativní lidi, dělící se o své zkušenosti, znalosti a talenty na internetu, takže nyní je na mě ze všech stran vyzařována vlna inspirace a úžasných kreativních dovedností mnoha a mnoha lidí z celého světa. A inspirace, to je přeci základ všeho. :)


Vyrobila jsem si svou první lahev vanilkového extraktu, se kterým už Vás jistě štvu, a tak se o něm už rozepisovat nebudu. No, a pak to přišlo. Očekávaný, ale neméně šílený shon: učení - přihlášky - učení - maturita. Bylo to vážně docela krušné, ale nakonec jsem po neskutečném nervovém vypětí, kdy jsem se divila všem, že mě vzhledem k tomu, jak jsem vypadala nechtěli okamžitě upálit na hranici, všechno zvládla a mohla se těšit na léto. To bylo samozřejmě výjimečné, jako každé léto. Následoval podzim, začátek školy, asi nejhorší období mého života a konečně prosinec, na který jsem se tak nějak, ani nevím proč, mooc těšila. Vlastně počkejte, vím proč. Proboha, vždyť prosinec znamená Vánoce. Nevím jak Vy, ale já miluju hlavně to období před Vánoci. Jakmile přijde Štědrý den, k němuž to vlastně celé směřuje, tak nějak mě to těšení opustí. Ale doba před tímto dnem je kouzelná, plná vůní, chutí, vjemů a všeho možného. A abych to výjimečné alespoň z malé části předala i internetu, vymyslela jsem si vánoční minisérii, která Vás doufám také potěšila a trošku inspirovala. (A mimochodem, dostala jsem na Vánoce svůj vlastní Destrukční deník, což je úplně moooc super!)


No, a pak to všechno skončilo. Teda samozřejmě, že ne všechno, vlastně jenom jeden další rok. Svým způsobem to znamená pouze nějaký měsíc přepisování chybně napsané poslední číslice data. Přesto tak nějak tuším (a možná se trošku obávám), že rok 2016 bude zcela nový, výjimečný a plný nového. Moc bych si přála, aby byl lepší, než ten rok předchozí, a aby nás nepřekvapil ničím špatným a zlým. Ještě jednou Vám přeji mnoho úspěchů, lásky, štěstí, abyste potkávali pouze příjemné a dobré lidi, dělali to, co Vás nejvíc těší a hlavně, abyste se nenechali unést davem. 

Mějte se překrásně a naviděnou u dalších, snad už více mňamózních řádků.
R.

                                                                    zdroj: paperblog.com

Žádné komentáře :

Okomentovat