středa 20. ledna 2016

What's new in my delicious world III - konečně jsem se odhodlala!!

Tak nějak se nemůžu vyhrabat z Vánoc. Asi to zní podivně, ale je tomu tak. Po Vánocích mi totiž přijde zvláštní péct něco sladkého, když je to svým způsobem tak krátká časová vzdálenost od stolu prohýbajícího se pod tíhou cukroví a jídla. Ale doufám a věřím, že to přestane, protože jsem se odhodlala k činům, které jsem zvažovala již dlouho. :)
                                                    zdroj: pinterest.com
Nečekejte nic srdcervoucího a bůhvíjak silného. Tím zásadním, co jsem konečně udělala je, že jsem se přihlásila na Restaurant Day konající se v únoru. Sice to může pro některé znít jako totální blbost a taky někdo může lehce nechápat, proč kolem toho nadělám takového povyku, ale pro mě je to docela velká věc. A hlavně už se hrozně těším na tu zkušenost pečení ve větším množství a následné reakce případných zákazníků. Já totiž neskutečně ráda peču pro lidi a pak sleduji jejich reakce. Je to nejen hrozně milé (pokud jim teda zrovna chutná), ale také inspirativní (třeba v případě, že jim zase tak moc nechutná). 
 
                                 zdroj: pinterest.com
Mimochodem, s přihlášením na zmíněnou akci se také pojí přemáhání mých tvůrčích buněk při vymýšlení názvu pro budoucí "stánek". To je něco, co mi prostě nejde. Hrozně ráda píšu delší články, vymýšlím dekorace na dorty nebo design cupcaků, ale jakmile po mně někdo chce vymyslet něco krátkého, výstižného a trefného, třeba jako je pojmenování stánku na Restaurant Day, jsem v koncích. Nakonec jsem si po značné pomoci mého kamaráda markéťáka (markeťák - to zní fakt dost drsně, to mu budu ještě muset říct) usmyslela, že by to mohlo nějakým, byť jen detailním způsobem, odkazovat na tenhle blog. A tak jsem po dlouhém až předlouhém přemýšlení rozhodla, že to bude to nejjednodušší, co mě napadlo - Delicious Place. Nevím, jak moc to evokuje název blogu, ale myslím, že to celkem jde. A navíc slovo "delicious" je prostě božííí!!

PS: Doufám, že pečící krizi brzy překonám. Prozatím se můžete pokochat mými povidlovými buchtami, ze kterých jsem měla nesmírnou radost. A recept na ně naleznete ZDE. :)


Žádné komentáře :

Okomentovat