čtvrtek 18. února 2016

Minecraft dort aneb jak mi začal extrémně pečící týden

Dort!!! To už tu dlouho nebylo!! :D

A dokonce hned dva dorty najednou. Ale pojďme na to hezky postupně. První dort, který mě tento týden potkal byl ten s tématikou hry Minecraft. Ti z Vás, jenž mě znají, ví, že v této problematice já se naprosto vůbec nevyznám, protože počítačové, internetové a další podobné hry a já, to prostě nejde dohromady. Na druhou stranu mám tak šikovné zákazníky, že mi poslali inspirační dort, což mi tentokrát dost pomohlo. Našla jsem si další malou inspiraci a pustila se do toho.



V závěru musím říct, že technicky tento dort nebyl zase extrémně náročný, avšak na druhou stranu časově byl náročný dost. Ono, "vykachličkovat" celý povrch dortu malými čtverečky přece jen nějaké to úsilí stojí. Ale!! Nestěžuji si, byla to totiž velice příjemná změna od klasicky potahovaných dortů. A změna je občas potřeba. Ke všemu se mi vzhled dortu fakt líbil, k čemuž ony čtverečky výrazně přispěly. Navíc, aby mi to snad nebylo líto, mě ještě ve stejný den čekal dort, který byl třeba potáhnout, tudíž jsem vlastně žádnou techniku neošidila. :D


Takže tímto tvořením začal můj doposud nejtvořivější týden. Krom dvou dortů mě totiž čeká již zmiňovaný Restaurant Day, takže hned zítra se vrhnu na všechno to, co jsem si naplánovala upéct právě tam. Ale to už je na některý z dalších příspěvků...




Všechny dorty naleznete zde :)

Žádné komentáře :

Okomentovat