čtvrtek 4. února 2016

Romantické sušenky s růžemi

A máme tu únor. Únor je takový zvláštní měsíc, nemyslíte? Už jen to, že je to nejkratší měsíc je přeci dost fascinující. Ale únor celkově pro mě značí něco neurčitého. Vlastně ani nevím, jak to popsat, ale když se řekne únor, jednoduše nevím, co si vybavit. Ale nechci Vás zatěžovat svými komplikovanými úvahami, protože to nechcete, věřte mi. V únoru je totiž jedna událost, na kterou se přece jen mnoho lidí (nebo žen?) těší. Ano, ano, ano, je to tak, blíží se nám Valentýn.


I přesto, že se mi "láskyplné" kouzlo Valentýna zatím vždycky vyhnulo, nelze tento den obejít bez opomenutí. A důvodem samozřejmě není fakt, že všude klem sebe vidíte ty úžasné reklamní spoty, reklamy, letáky, výlohy, plakáty, upoutávky a já nevím, co ještě, motivující všechny, aby nezapomněli právě na onen den a oslavili svou lásku a bla bla bla... Uznejte, že bez těchto nátlakových detailů by se den zamilovaných jistojistě obešel.


Každopádně, to úžasné na Valentýnu je, jak asi všichni očekáváte, ta skvělá inspirace na pečení. Je to čas na něco romantického, kýčovitého, růžového, vše je dovoleno a nikomu nepřijde nic přehnaného, protože prostě - je Valentýn!! A tak jsem se i přes jisté výhrady k  tomuto dni dala do dalšího pečení. Letos jsem si vymyslela moooc romantické, lehce vintage a v závěru vlastně relativně jednoduché čokoládové sušenky. Nešlo mi ani tak o ty sušenky samotné, ale chtěla jsem si zkusit vytvořit na nich nějaký fakt hezký design. Já osobně mám raději tu romantickou část Valentýna před onou kýčovitou, a tak jsem se snažila, aby byl výsledný efekt takový decentní.














Zvolila jsem světle modrý základ a růžové růže. Je to klasika, ale mě se moc líbí a navíc, alespoň dle mě, výsledek splnil romantiku, kterou jsem chtěla. A tak jsem byla nadšená!! Tedy do okamžiku, kdy mi na ně jeden z mých bratrů nehodil mikinu. Absurdní ale reálné. Naštěstí dokázal poničit pouze dvě, takže zase taková katastrofa to nebyla, ale chápejte, když se s něčím děláte přibližně pět hodin a víte, že to stejně zanedlouho skončí v něčím žaludku a už to vlastně nikdy neuvidíte, chcete si to alespoň těch pár chvil užít ve své celé kráse...Ale co se dá dělat? Jsou to "jen" sušenky. :)

A co Vy a Valentýn?? Těšíte se na něj?






Žádné komentáře :

Okomentovat