sobota 13. února 2016

What's new in my delicious world IV - čokofest a svačinková inspirace

Věc první, s níž se Vám musím svěřit i přesto, že jste si jí už asi mohli povšimnout je, že nepeču. A má to svůj důvod. Vzhledem ke kvapem se blížícímu Restaurant Day se zcela koncentruji na příští týden, protože to bude opravdu velká pecka. Mám toho v plánu docela mnoho a ke všemu ještě jeden dortík jako třešničku na dortu (?? - to zní absurdně, že? :D ). A protože nepeču, tak také nepíšu, což mě dost trápí, ale nechci psát o hloupostech, a tak si raději blogování ponechám na čas, kdy budu mít zase co říct ke sladkostem všedního světa. Ale přesto píšu tento článek, neboť je tu něco málo, o co bych se s Vámi ráda podělila

                                                                            zdroj: ostravainfo.cz
V pátek jsem navštívila Chocofest v Olomouci!! Bohužel jsem nějak nefotila, ale to nevadí (doufám). Musím říct, že srovnám-li ho s tím ostravským, byl lepší. Jedním a asi také nejvýraznějším důvodem bylo rozmístění celého festivalu a především jeho stánkové části. V Ostravě bylo totiž vše zorganizováno v jedné relativně rozlehlé místnosti. Počet stánků nebyl nijak extrémně veliký, a tak stánky tvořily obvod plochy, ve středí části pak byly asi tři vitrínky s historickými obaly čokolád a pouze dva stoly, což považuji za největší negativum. Když jste si totiž chtěli nějaký ten zákusek, dezert nebo cokoliv vychutnat a v klidu si k pochutnávání sednout, víceméně jste neměli šanci, neboť míst k sezení bylo opravdu minimum a hostů a jídla naopak mnoho. A už tenhle drobný fakt stál mě a mou kamarádku, se kterou jsem zmíněnu akci navštívila, veškerý optimismus a nadšení. Na organizaci by tedy v Ostravě ještě měli trochu zapracovat. Faktem ale je, že Ostrava tento festival hostila teprve podruhé, a tak jí dám šanci ještě příští rok.


 V Olomouci byla tato akce naopak již poněkolikáté, a šlo to poznat. Festival se konal v prostorách obchodního centra Šantovka, stánky byly rozmístěny na mnohem menší ploše, což zapříčinilo fakt, že vizuálně celek působil mnohem zaplněněji a tak nějak sympatičtěji s ohledem na to, o jakou akci se jednalo. Festival čokolády je podle mě skvělá akce pro každého milovníka čokolády, protože s tou se na něm opravdu ani trochu netroškařilo. Naleznete zde mnoho dezertů, zákusků, dortíků, nesčetně druhů pralinek, makronek a také se můžete inspirovat kuchařskými mistry, jenž zde připravují speciality s čokoládou. Nekoná se pouze v těchto dvou městech ale napříč republikou, takže jistě naleznete místo konání poblíž. Pro více informací se mrkněte na stránky festivalu - odkaz.



Další a také poslední věci, kterou bych Vás chtěla inspirovat v tomto článku je novinka v prodejnách Lidl (ty jo, opět by mi mohli za tu reklamu alespoň poslat nějaký pěkný dáreček :D ). Lidl totiž přichází s Müssli srdíčky, které mě naprosto nadchly. Už jsem se s podobným typem müssli setkala a také jsem s ním byla spokojená, ale přesto jsou mi tyto srdíčka velmi sympatické. Miluju totiž takovéto minibalení akorát na jednu svačinku. A to je přesně takové balení, v němž se Müssli srdíčka prodávají. Balíček má 50 g a  k sehnání jsou ve 3 příchutích - papája, čokoláda, čoko-kokos. Takže pokud stejně jako já máte rádi větší spečené kousky müssli a nechce se Vám přemýšlet co zítra na svačinu, jistě si pro ně skočte.

To už by bylo opravdu vše. Není toho mnoho, ale musela jsem se Vám svěřit se svými objevy. Mějte se krásně, nestresujte se a užívejte! 
R.



Žádné komentáře :

Okomentovat