neděle 5. června 2016

Fotbal a holky

Červen jsem odstartovala fotbalovým dortíkem. Jeden už tady byl. Tenkrát to byl dort pro fandu Sparty. Připomenout si ho můžete zde. Tenhle byl malinko jiný. Jednak byl určen pro dívku, a pak také byl tématicky ne sparťanský, ale barcelonský.


Víte, když mi bylo o tomto dortu řečeno, byla jsem trošku v šoku. Slečna, pro kterou tenhle dort byl je ta, pro níž jsem před dvěma roky dělala dort s mimoni. Jenomže mimoni už ji nebaví. Co ji naopak bavit začalo, je fotbalista Neymar. No jo, ti idolové. Abych pravdu řekla, tak já a sport úplně nespolupracujeme, takže o nějakém Neymarovi jsem neměla nejmenší tušení. Naštěstí můj tatínek je, co se sportu týká, úplný opak, takže se ho stačilo zeptat a hned jsem se dozvěděla, ve kterém klubu hraje a další "důležité" detaily.


Sice jsem toho tedy věděla dost, ale přesto jsem úplně nemohla najít klíč k tomuhle dortu. Nevěděla jsem, jak moc fotbalově ho můžu pojmout. Vím, vím, zní to divně. Prostě jsem si nebyla jistá, jestli tam úplně komponovat fotbal jako takový nebo jen onoho jednoho fotbalistu. No a nakonec jsem ho pojala tak nějak, jak můžete vidět na obrázku. Místo klasického jednolitého potahu jsem na něm vytvořila efekt fotbalového míče v modročervené barvě. Vyhrála jsem si se znakem FC Barcelony, dodala jméno a věk oslavenkyně a jako třešničku na dortu jsem se snažila o podpis Neymara na boku dortu. Na ten jsem nakonec byla i docela hrdá. A vlastně celý dort se mi v závěru líbil. Ironie osudu, že? Sporty fakt nemusím, ale sportovní dorty mě celkem baví.






Žádné komentáře :

Okomentovat