neděle 12. června 2016

Květiny, koš a hlína

Myslela jsem, že tenhle dort bude pohodička, ale zmýlila jsem se. Původně to měl být květináč pro nadšenou zahradnici. Samozřejmě jsem si ihned představila takový ten klasický hnědý květináč s nějakými květinami. A tak tenhle dort také měl v závěru vypadat, ale nešálí Vás zrak, opravdu to nakonec dopadlo tak trochu jinak.

Začala jsem kytkami. Počítala jsem s tím, že to bude ta nejnáročnější stránka věci, ale netušila jsem ještě, jak naivní jsem, a že se najde ještě další problém, který cestu k hotovému dortu zkomplikuje. Rozhodla jsem se pro dva "větší" druhy květin - růže a macešky a malinké sedmikrásky jako takový malý detail na závěr. Kytky mě bavily a všechno bylo fajn. Pak jsem tedy upekla korpusy, jeden světlý a jeden tmavý (jeho část jsem totiž chtěla rozdrobit jako hlínu). Stále všechno v pohodě. Krém byl taky fajn, vše jsem slepila a na řadu přišlo potažení korpusů.


A problém byl na světě. Potáhla jsem je, ale prostě se mi to nelíbilo. Zkusila jsem na něj nalepit trošku té "hlíny" a posadit na něj kytky, ale nic. Nebylo to hezké a já jsem začala chytat vztek. Naštěstí nebyl nikde v okolí žádný živáček, takže jsem si na nikom svou zlost nevylila a byla jsem nucena vymyslet nějaké řešení. Chvilku jsem musela samu sebe přemlouvat, ale nakonec jsem se rozhodla pro košíkový efekt. Ne snad, že by se mi to nelíbilo, právě naopak, líbí se mi to moc, ale šlo o to, že už byl večer a košíkový efekt přece jen není super rychlá akce. Ale pro dort?? Cokoliv!! A tak jsem se dala do toho. Nejdéle mi trvalo vůbec přijít na to, jakým způsobem jsem ho dělala už předtím, ale pak už se to celkem rozjelo a šlo to.


Takže nakonec jsem s výsledkem spokojená. Koš jsem doplnila o číslici značící věk oslavenkyně, přidala všechny květiny a bylo to. :)






Žádné komentáře :

Okomentovat