čtvrtek 21. dubna 2016

Hlava koně č.3

Tenhle dortík mě fakt bavil. To je takový ten pocit, když něco, co děláte fakt rádi, nemáte delší dobu (u mě tedy přibližně 3 týdny) možnost uskutečnit. A pak přijde další příležitost. U mě to tedy logicky je právě pečení a tvoření dortů. Tentokrát jsem měla za úkol upéct dortík ve tvaru koňské hlavy. Tu už jsem kdysi pekla a na blogu o tom naleznete samostatný článek - zde. Ačkoliv obyčejně 3D dorty zase tak ráda nedělám, u tohohle jsem si řekla, že když už jsem to jednou zvládla, nebude to zase takový problém, takže ze mě kapka stresu opadla. Ale to víte, pokaždé máte trochu nervy, aby se dort líbil, takže i kdyby to byl třeba padesátý kůň, nervy budu mít stále.



Trošku jsem měla problém s tím, aby nebyl úplně stejný jako předtím. Víte, nejsem úplně "koní fanda". Nemějte mi to za zlé, neboť naprosto chápu a znám mnoho lidí, pro něž se koni stali velkou součástí života, ale já jsem k tomu nikdy nebyla vedena, takže kůň je pro mě prostě zvíře. Jistě chápete, co mám na mysli. A protože toho o koních zase tolik nevím, tak i má fantazie v tomto oboru není zase tak veliká. A tak přišel na řadu starý dobrý google. Nakonec jsem se rozhodla pro bílého koně s lehkým hnědým stínováním (to byl takový skok do neznáma, který se mi nakonec docela líbil), bílou hřívou a uzdičkou, podle přání. A s výsledkem jsem možná spokojenější, než s mým předchozím pokusem. Snažila jsem se totiž, aby nepůsobil tak baculatě, což jsem tenkrát úplně nevychytala, ale jak já moc ráda tvrdím, chybami se člověk učí...

Všechny dorty naleznete zde :)






Žádné komentáře :

Okomentovat