pondělí 25. dubna 2016

Makronkovo-pusinková katastrofa aneb když se daří, tak pořádně

Právě před pár okamžiky mě potkala další, v pořadí již třetí makronková katastrofa. Nevím, čím to je, ale s touhle sladkostí si nějak nesedíme. Moc mě to neudivuje. Aby mě někdo nebo něco pochopilo, potřebuje to většinou nějaký čas (asi jsem fakt velmi specifický člověk :D ), ale už po třetí?? Vážně?? Jako nebudu Vám lhát, cítím se poněkud zklamaně, protože jejich přípravě jsem věnovala fakt úplně maximální pozornost. Jenže jak už to tak bývá - někdy to prostě nevyjde, a tak neklesám na mysli a momentálně naslouchám zvuku mixéru, který mi právě připravuje sníh na pusinky!! Nebojte, nezbláznila jsem se natolik, abych si řekla, že po nepovedených makronkách se mi něco povést musí.

--- A zde následovala pauza, abych zjistila, že ani z pusinek dneska nic nebude. Prostě, když se daří, tak se daří pořádně. ---

                                                        zdroj:bringingbackawesome.com

Takže, abych navázala, na tento týden mám upéct dortík ozdobený makronkami, respektive pusinkami a nějakými dalšími dekoracemi. Samozřejmě, jsem žadatele upozornila, že s makronkami to nevidím valně a ti to vzali v pohodě. Myslela jsem si, že pusinkami to všechno zachráním, ale jak vidno, dnešní den, absolutní blbec, mi to asi nedovolí. Takže zítra začnu všechno hezky od znova!! Supeer!! :D

Achjoo, jsem z toho tak na rozpacích, že ani nevím, jestli mám být naštvaná nebo ne. A to jsou přesně ty okamžiky, kdy se rozhodnu utvrdit se ve své "nešikovnosti" a zasmát se celé situaci. Tohle mimochodem vřele doporučuji, máte-li, stejně jako já dnes, pocit, že Vám nic nevychází a i ty nejprimitivnější  úkony Vám dělají problémy. Neříkám, že to funguje vždy, ale ve většině případů určitě. A můžu Vám s jistotou říct, že zafunguje-li tahle metoda, tak se stoprocentně nejednalo o nějakou svět zničující katastrofu, protože v opačném případě to fakt nezabírá.

                                 zdroj: pinterest.com
Takže závěrem si to hezky shrneme. Ne vždy se vše daří. Všechno chce svůj čas, a když už to nejde tak i krapet trpělivosti. Není totiž možné, že to nepůjde do nekonečna!! Jednou to vyjde. A do té doby musíte ve svém nitru najít alespoň krapet trpělivosti. A nezapomeňte se nad celou záležitost povznést a zasmát se jí. Vím, že to zní velmi "klišéjozně", ale taky to většinou funguje. A ve chvíli, kdy tohle vše po předlouhém snažení selže, tak až tehdy se můžete začít lehce zabývat myšlenkou deprese. A to už bude natolik pozdě, že Vás napadne přemýšlet nad něčím úplně jiným a deprese bude opět zažehnána!! No není to geniální??


Mimochodem, nějak jsem ten dort zachránit musela. A tak jsem upekla další várku pusinek (pak už mi bylo mdlo, když jsem uviděla vyšlehaný sníh), vymodelovala tři růže a namočila pár jahod do čokolády. Byl to první dort tohoto typu, který jsem tvořila a abych se Vám přiznala, být to celé na mně, udělala bych ho docela dost jinak. Obrázek si jistě sami uděláte podle přiložených fotografií. Ale co naplat, nejdůležitější je, že se líbil mému zákazníkovi, takže - vítězství!!! :D

PS: Byla jsem tak zachvácena svým neúspěchem, že jsem Vám je ani nestihla zdokumentovat, avšak věřte, že makronky připomínaly spíše rozpláclé, podivné a neidentifikovatelné něco jako placičky. Představivosti se meze nekladou.








Žádné komentáře :

Okomentovat